Jobbhelg.... 2012-02-10

Lediga från jobbet idag, inte helt fel faktiskt.
Sovit hos fröken Almqvist inatt, min lilla sockerhumla.
Igår så bjöd hon mig på korvstroganoff o ris efter jag så duktigt tränat.
De blev att träna själv på Scaniahälsan efter jobbet.
Körde stenhård konditionsträning sen lite styrketräning.
På kvällen åt jag, Sara o Anton våfflor, de satt fint :)
Sen åkte Anton o jobbade o vi kollade film.
Sen jävlar tappade vi förståndet, gapskratt hela natten.
Men sen somnade jag först som vanligt.

Fredagen skulle jag tränat med Nadja på Scaniahälsan.
Men de blev inte så, då jag istället hakade på Hanna o Sara till Friskvårdshuset.
Där tränade vi i 2 timmar, vilket satt riktigt fint inför helgen å allt :)
Körde styrka i kroppens alla muskelgrupper sen körde jag intervall på löpbandet.
Sen bar de av hem till Sara, käkade lite, chillade sen packade jag min väska.
Jag tog rallypärlan o begav mig mot andra destinationer.
Denna helgen ska jag spendera i Växjö :)
Helgen kommer bestå av jobb först och främst.
Sen blir de kvalitetstid med familjen såklart.
Jag har skippat Mix Megapol förresten o börjat lyssna på P3.
Riktigt jävla roligt på fredagseftermiddagarna faktiskt.
Lilla Al Fadji har sitt program då, svingo musik o hela han är ju pucko.
Kvällen bjöds de på tacos, fick resterna som Amanda o hennes tjejer ätit.
Dom firade henne i efterskott o sen körde jag ner ligan till stan, dom skulle på bio.
Sen blev de åka hem igen, slötitta lite på tv o jag tog de bara lugnt.
Bra dagar! :)
Imorgon är de dags för jobb på Godismästarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback