Jag ser det snöar..... 2012-02-08

Dra åt helvete va de snöar.
De bara yyyyyr där ute.
Tur jag sitter här inne i värmen.
Med en gosig lite Bagge o en mysig filt.

Kollar på "Fuskbyggarna" o förstår fan inte varför jag tittar.
Jag blir bara så irriterad på alla idioter som förstör folks liv.

Men jag har varit död idag iallafall.
Hade ju sån cphuvudvärk igår, så sov mestadels.
Va seg när jag vaknade idag, men jag vaknade i tid ;)
Kom hem från jobbet och käkade lite mat.
Sen slocknade jag som ett litet ljus i soffan.

Men nu är jag vaken o jag är så sinnessjukt sugen på coca-cola!!!
Är så sugen på att ta bilen till Statoil men o klä på sig, skrapa bilen.
Njaaaaa, de lockar inte särskilt mycket faktiskt.
Men jag ska ta mig en funderare ;)
Har ju trots allt 3 timmar på mig, haha.

Nu blir de o packa min lilla väska.
Kläder o träningskläder o massa skit.
Imorgon kör jag själv till jobbet.
Jobbar mina timmar, träna efter jobbet med Nadja.
Sen bär de av hem till min lilla Sara, käka våfflor.
Sova där, lediga fredag, träna med Nadja.
Sen så bär de av till Växjö med racerbilen.
Jobb väntar på Godismästarn lördag o söndag.
Sen blir de å såklart umgås med pappa o familjen.

Trevlig helg på er allihop, för de ska jag ha! :)

Haha såg visst inte att Bagge va lite fotokåt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback