Helg, slut..... 2012-02-05

http://www.youtube.com/watch?v=aajTuxTf1_U

Helt klart den skönaste låten på deltävling ett av Melodifestivalen.



I fredags vart de informationstjofräs på jobbet o lite städ.
Alltså produktionsfritt o de va faktiskt ganska skönt.
Vi va klara med allt runt 16-tiden sen drog jag o Nadja till gymmet.
De gjorde vi riktigt bra, sen va vi värda en fetgo helg :)

Jag körde hem Nadja sen begav jag mig mot Växjö i snöovädret.
Kaos i Oskarshamn men ju närmre Växjö jag kom minskade snön.
Blev en lugn fredag, käkade tacos med familjen sen blev de sängen tidigt.

Lördagen va de jobb på Godismästarn från 12 - 19.
Mycket kunder o allt gick kanonbra :)
På kvällen blev vi bjudna på 3-rätters hos familjen Karlsson.
De va riktigt gott o mätta blev vi allihopa också.
Sen laddades de upp med chips o godis till melodifestivalen.
Inleddes med Sean Banans låt " Sean den förste banan ".
Resten kunde ju i princip slänga sig i väggen.
Dock va Loreens låt väldigt bra.
O grabbarna i Dead By April va ju inte fy skam.
Nästan så man fick sitta med haklapp på sig ;)

Sängen hyffsat tidigt där med för o ladda upp inför söndagen.
Idag va jag själv i butiken med pappa.
Sandra som är anställd där va ledig.
Men kassan o allting gick bra.
Som tur är så är de inte lika mycket folk söndagar.
Men Sandra kom vid 15.30 o fick slå ut kassan.
De går inte lära sig allt på en gång, kommer med tiden :)
Blir jobb i Växjö nästa helg också, lördag och söndag.
Från att ha jobbat måndag - fredag kör jag även helgerna.
Känns bra faktiskt, för de är så sjukt kul :)
Lite annat att bygga lastbilar mot att stå i kassan i en godisbutik.

Nu blir de att fixa iordning frukost o lunch till jobbet imorgon.
Dagvecka o även min körvecka, vilket jag ogillar pga snön.
Sen försöka komma i säng skapligt tidigt med så jag är pigg o glad.
Saknar mina godingar på Scania, har inte långt kvar där nu :(

Puss :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback