Grekiska burgare.... 2012-02-21

Direkt efter jobbet så bytte jag kläder o begav mig till affären.
Handlade som bara den o när jag kom hem svirade jag ihop lite mat.
De fick bli grekiska burgare med egengjord tsatsiki :)
De satt verkligen som en smäck, proppmätt nu.
Aldrig gjort det innan, men de va riktigt gott.
Å jag har inte tålamod till o stå å laga mat.
Men detta va enkelt, lagom lång tid, o gott slutresultat.

Och skulle de va så att ni vill ha recept får ni hojta.
Så skriver jag det så ni också kan få avnjuta de guttiga.

Å de är tur jag inte ska träffa någon ikväll, för så mycket vitlök ;)
Stod 1 klyfta, jag hävde i 2, för de är ju såå gott.

Varit o handlat en matta till Bagge min stjärna med.
En sån man lägger precis utanför kattlådan.
Just för att jag inte vill ha kattsand överallt.
Min lilla man skulle sätta sig på toaletten om han fick.
Men någonstans måste gränsen gå så han får hålla sig till lådan.
Så förhoppningsvis slutar han sprätta med sina tassar.
O så hoppas jag sanden håller sig på mattan.

När jag smält min mat ska jag köra lite på min crosstrainer.
Sen köra lite övningar för magen, sen blir de o simma bland duschstrålarna.
O sen kör vi någon tvättmaskin också :)
Sen har jag nog gjort mig förtjänt av lugn o ro.
Dr House vid kl 21 ;) Som jag absolut inte får missa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback