Fredag o lördag..... 2012-02-18

Igår va typ världens segaste dag.
Hade en produktionsfri dag.
Så vi gjorde lite uppgifter som vi fick.
Städade lite o sen spelade vi kort i princip.
Blev en hel del mängder kaffe också.
Klockan gick to slow, men stämpla ut 18.36.
Sen tog även lilla jag efterlängtad helg :)

Kvällen va kanon, god mat, trevligt sällskap o mycket skratt.
Sånt uppskattas alltid, o de gjorde även jag denna gången :)



Lördag idag o de blev o hämta upp fröken Almqvist.
Sen bar de av till Kalmar för o besöka Ikea o Citygross.
Köpte kanonbilliga, enkla, snygga gardiner till nya lägenheten.
Sen vart de inte mycket på Citygross, mest Sara som handla tycker jag.
Brukar oftast vara tvärtom, men hon fick hem sitt efterlängtade köksbord iallafall.
Hemvägen blev de McDonalds o de satt som en smäck i magen.

Tillbaka i Oskarshamn så bar vi upp allt i lägenheten.
Sen jädra dök vi ner bland alla kartonger o började läsa instruktionerna.
Å efter mycket om och men så blev de ett asnajs bord iallafall :)
Sen gjorde vi tacos precis lagom till melodifestivalen började.
Efterätt blev glass med marränger, chokladsås o hallon.
Sen va de dags för mig att ta rallybilen hem till Mönsterås.
Kände att ögonen började bli tunga o kroppen med.
Matkoma och helt slut efter dagens farande hit och dit.
Så nu är jag hemma i lägenheten som jag inte bor i så länge till.
Bagge är inte hemma o jag kollar på någon film på 6an.
Blir o lägga sig tidigt ikväll, för imorgon kommer mamma.
Då ska vi packa massa o se till o få lite gjort :)

Tjo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback