Flyttkartonger.... 2012-02-15

Just nu lever jag i ett hav bland flyttkartonger.
Plockat ner tallrikar, glas o dylikt som är i skåpen.
Sparat lite enstaka saker så jag har något kvar iallafall.
Ska fixa fler kartonger och börja packa ner lite kläder.
De är ju faktiskt inte så långt kvar tills det är dags :)

Nästa vecka är de äntligen dags för sittning nummer 2 på min tatuering.
Som jag har längtat :) O de kommer bli så bra.
Sen återstår de nog 1-2 sittningar tills den är helt klar.

Nahe, har inte tid att sitta här.
Ska fortsätta packa lite o fixa lite mat.
Duscha o fixa mig, köra syster till jobbet.
Sen är de även dags för mig att bege mig mot Drömfabriken.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback