Dagens goda gärning.... 2012-02-14

Spåkulan idag igen, för skojs skull.
Detta börjar bli riktigt roligt tycker jag.
"Du bör umgås mer med manliga vänner.
Lyssna särskilt på råd från en kille.
"



Tisdag o snön bara yr, lite skillnad från gårdagens väder.
Hade tänkt o tvätta idag men kärringarna i huset lär väl inte ha annat för sig.
Blev så jävla irriterad så tänkte ta deras äckliga tvätt o kasta ut på golvet.
Men de är ju inte bra, då kommer väl karma efter mig o dubblar olyckan för mig.
Å de vill jag ju inte när allt går som på räls numera i mitt liv :)

Jag har nog gjort dagens goda gärning idag tippar jag på.
En kille från Folksam ringde angående min adressändring o sådär.
O han började prata om försäkringar o ränta hit och dit.
Jag sa jag inte har någon koll på de där, men allt som kostar mindre gör mig glad.
Då brister killen ut i gapskratt o sa han ska lösa de där, så från 198 kr om året till 98 kr om året.
De är fan inte illa pinkat, de måste varit för jag har sån charmig o go morgonröst ;)
Jag förgyllde nog hans dag, för resten av samtalet så visste han nog inte vad han pratade om.
Han skrattade som en tok o kom av sig ganska så rejält.
Sen försökte han skärpa till sig o harklade sig.
Men mission fail, stackarn, jag hörde hur han dog hela tiden.
Kanske va de min framtida man, ingen som vet hahaha.

Alla hjärtans dag idag med, inget jag lägger ner extra tid på.
Denna dag är precis som alla andra anser jag.

Nu ska jag käka lite maot!
Tuuuudelu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man brukar säga så när man inte har någon att fira med

2012-02-14 @ 16:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback