10 sockerhumlor av 10.... 2012-02-19

Varit en kanonbra söndag :)
Iofs sovit mestadels av förmiddagen.
Men de har jag bara känt att jag behövt.

Mamma kom hit i eftermiddag, vi har packat som bara den.
Så nu har jag ännu fler kartonger att leva bland.
Men de är ju som sagt inte långt kvar till flytt.
Denna veckan bjuder även på många guttigheter :)

Imorgon är de dags för jobb, förmiddagsvecka står o väntar.
Ska väl inte göra något särskilt imorgon.
Om jag inte minns helt fel är de produktionsfritt.
Men sen kör vi väl på som vanligt på tisdag igen.
De närmar sig även med stormsteg tills jag slutar.
Å de suger ju men längtar tills jag får komma tillbaka.

Imorgon är de löning, imorgon ska jag träna bodypump.
På torsdag ska jag tatuera mig, vilket jag lääängtar till :)
Ska fortsätta packa i veckan lite smått.
Jag ska på jobbintervju o lite småsaker.
Så jag välkomnar denna veckan med ett leende.

Sen känns de jävligt skönt o höra från folk i min omgivning att jag lyser.
Att de syns på mig att jag mår bra, att jag vuxit som person.
O allt mitt arbete med mig själv, med allt som finns, att de har lönat sig.
O de borde de väl gjort med tanke på att jag jobbat väldigt hårt.
Tagit åt mig av vissa saker o arbetat med detta, som jag borde gjort för länge sen.
Men som man brukar säga, bättre sent än aldrig, o hårt arbete lönar sig :)
Så jag är lyckligare än någonsin! O lyckligare än vad jag varit på väldigt väldigt länge.

Nu blir de o ta sig an en match med duschen.
Sen laga lite mat för kommande arbetsvecka :)
Sen får jag slå mig till ro med lite film o äggmackor.

De va allt jag hade o säga för idag.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback