Kaaos.... 2012-12-16

Här hemma i lyan är de kaos o lär va ett par dagar framöver.
Jag har börjat ta tag i packningen på allvar, plockat ner massor.
Rensat massor o kastat määäääääääängder, så skönt alltså.
 
Somnade som en gris i morse, så de va skönt, steg upp vid 15:00 ca.
Å jag har hunnit med o handla, packa, måla massor, sänggaveln är klar nu.
Nu har jag bara övriga delar kvar, lite e målat, lite återstår..
 
Jag har satt in en del papper i mina pärmar. Så nu är de ordning o reda där.
 
Imorgon är de dagvecka, o när jag slutat ska jag kolla på lägenheten igen.
Så förmodligen får jag börja flytta över saker i veckan, äntligen :)
Sen blir de rensa hjärnan o röra på sig o gå en promenix med Ehmilie.
 
Sålt mitt Shabby Chic skrivbord med, fick de en gång för länge sen.
La ut de på Blocket för å se om någon va intresserad, fick de sålt för 1000 kr :)
Så de kommer en familj från Vimmerby på tisdagkväll och hämtar det.
 
Nu ska jag fortsätta packa o märka upp alla kartonger, sedan kolla Beck.
Sen blir de o sussa, för imorgon ringer klockan tiiidigt..
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback