Helt slut.... 2012-12-06

Nu är jag helt färdig, styrt o ställt hela dagen i den mån jag orkat.
Fixat lite, vilat lite, ja så har jag hållt på hela dagen ungefär.
 
Jag har slitit ur sängkläderna å lagt i nya.
Jag har tvättat 5 maskiner tvätt.
Dammtorkat lite.
 
Imorgon återstår disken o dammsuga.
Sen är de fint o fräscht till älskling kommer hit.
 
Ehmilie kom hit förut, med en dosa snus och en coca-cola.
Räddaren i nöden, tusentusen tack :)
Jag går som sagt inte utanför dörren i kylan.
Mer än till och från jobbet.
Å eftersom jag ej vart på jobbet idag.
Ja, då är de lika bra å stanna hemma.
För får någon syn på mig i affären blir de väl liv för de.
 
Jag ska iallafall ha världens underbaraste helg.
Med världens underbaraste människa :)
 
PUSS!
 
Gammal bild, men den bjuder jag på.
Sådär kort hår kommer jag typ ha när håret ryker på lördag -.-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback