Flyttfix.... 2012-12-11

Sådärja, nu har jag äntligen gjort en flyttanmälan på Skatteverket.
Även gjort adressändring från och med 1 januari 2013.
Ett steg närmare, vilket känns alldeles för bra nästan :)
 
Fick hem ett gigantiskt paket idag också.
Den grå biabädden jag beställt till hunden.
Plus en filt som passade perfekt. 
Följde även med lite annat smått.
Som kompensation eftersom de va försenat.
Nu är de nära, 27 december är bebis leveransklar.
Å jag kommer hämta han så fort lägenheten är iordning.
Sen ska jag bara njuta :) 
 
Hinner inte måla sängen idag, haft fullt upp med massa annat.
Nu ska jag hoppa in i dusche, få mig något i magen.
Sedan blir de ut o sopa av bilen o bege sig till jobbet. 
Hard work work till 23:12 ikväll :) 
 
Sötisarna växer så de knakar. Å de har hänt väldigt mycket sen i lördags.
Helt sjukt va fort de går. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback