Dec. 26, 2012.... 2012-12-26

Juldagen igår. Jul redan över.
Sån hysteri å stress å över så snabbt.

Jaja.. Jag å mamma städade gamla lyan.
Va i nya å kollade o fixa lite.
Vi åkte hem å åt lite rester av julmaten.
Ingen utgång för mig. Skönt faktiskt.
Första året jag stannar hemma.

Idag har mamma å jag å Jonas städat de sista.
Fått hjälp med att montera ihop tvbänken jag fick i julklapp.
Fick även en maskroslampa.
Å den pillade jag ihop själv.
84 blommor, galet.

Men nu är sängen ihopmonterad.
Å de mesta har sin plats.
Vilket känns såå skönt :)

Jossan å Alfons va här förut.
Som jag saknar de båda två.
Men de va mysigt. Å efterlängtat :)

Nu ska ja äta å duscha.
Sen blir de nog å pilla lite med kartongerna.
Går ju inte låta bli :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback