Dec. 24, 2012.... 2012-12-24

Då va denna julafton över.
Helt underbar har den varit.

Dans till gagnamstyle å skratt.
God mat å efterrätt å fint sällskap.
Hur nöjd som helst över julklapparna.
Fick min älskade efterlängtade tv-bänk.
Presentkort å pengar å inredning i shabby chic.
Preciiis min stil :) Å grejer till hunden.
Smycken å massa annat.
Av hjärtat fick jag en superfin klocka å även en silverkedja med ett hjärta.
Å lite annat smått :)

Jag är så lycklig.
Jag har världens underbaraste familj.
Jag har världens underbaraste släkt.
Jag har även världens underbaraste pojkvän.

Imorgon blir de att åka till Oskarshamn.
Mamma ska hjälpa mig fixa i lyan.
Börja städa ur den gamla o så.
Besiktning på torsdag.
Sen på fredag ska jag hämta Lukas :D

God fortsättning.
Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback