Dec. 23, 2012.... 2012-12-23

Åkte till hjärtat i fredags.
Maten va klar när jag kom fram :)
Sen hade vi de bara mysigt hela kvällen.
Lördagen åkte jag, älskling å hans bror in till Göteborg.
De skulle handla de sista julklapparna.
Därefter åkte vi hem till älsklings mamma å åt mat å sedan klädde granen.
Åkte å handla, lagade mat gjorde jag.
Å Jimmie gjorde köttbullar :)
Så de blev enchiladas å mys.

Idag på morgonen hade älskling gjort frukost.
Prinskorv å köttbullarna han gjorde igår.
Även lite äggröra å rödbetssallad.
Såklart risgrynsgröt med, så gutt :)

Sen va de dags för mig å fixa o packa.
Mot Växjö å fira lill-jul med pappa å släkten.
Så vi har ätit gutt. Fått julklappar.
Å nu sitter vi med lotterna i högsta hugg för uppesittarkvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback