Dec. 16, 2012.... 2012-12-16

Känns som dagen rullat på ganska bra idag.
Sov till 12:30 typ. Hade svårt att somna i morse efter jag gått av vid 7.
Sen käkade jag å därefter promenad med Ehmilie.
Snöblask å plusgrader.
Jag skulle köpa ny färg å pensel.
Även hon skulle måla något med.
Gick i 1.5 timme ca. Skönt, men kalla fötter.

Hem å måla andra sidan. Penseln sög.
Så fick leta fram den andra.
Så blir å slutföra de imorgon.
Tappade tålamodet.
Därefter sov jag i 3 timmar, käkade, duschade sen blev de jobb igen.

Natten nu gick snabbare än natten igår.
Suttit på avdelningen över å pratat med annan personal, även hjälpt dom.
Sen hade jag lite å göra när jag började vid 21:00.
Alla brukar ligga när jag kommer.
Så de bara återstår enstaka mediciner.
Å eventuellt blöjbyte å sådär.
Men idag va de 4 vakna å de va kul :)
Så de tog sin lilla tid å fixa de.

Jag har hunnit med tvätt å tillsyner.
Slappar lite nu. Snart ska ja städa lite.
Sen blir de sista blöjbyte å KAD-tömningsrundan innan dagpersonalen kommer.
Å till sist förbereda å fixa frukosten :)
Sen blir de hem å sova.
Hoppas jag somnar lättare idag.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback