Dec. 12, 2012.... 2012-12-12

Vaknade tidigt idag, låg å drog mig 1 timma typ.
Tryckte i mig lite frukost sen åkte jag till Maxi.
Aktiverade mitt ICA-kort så jag kan självscanna.
Bättre sent än aldrig.
Så en vuxenpoäng :)

Därefter hem å påbörja målning av säng.
Va jobbigare än jag trodde -.-
Men nu är ena sidan klar iallafall.
Nu får de torka så kör vi andra sidan imorgon.
Sen har jag fixat med hemförsäkringen.
Fixat billigare + drulleförsäkring.
De har jag heller inte haft tidigare.
Ännu en vuxenpoäng, bra Malin.

Nu sitter jag helt slut i soffan.
Ska ta mig något att äta.
Ta de lugnt, fixa inför jobb.
Ikväll ska vi äta julmat i Scanias matsal.

Trevlig onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback