Bra dag!.... 2012-12-12

Denna dag vet jag inte riktigt vart den tagit vägen.
Fått massor av viktiga saker gjorda, så de känns bra.
Jobbet har flytit på jättebra, o alla har jobbat väldigt bra.
Jag va halvt irriterad efter mötet vi hade, men de släppte sen.
Alla har vart på skitbra humör, vart mycket härj.
Å de gillas, för då flyyyger tiden iväg :)
 
Va hos min hyresvärd efter jobbet o lämnade papper på min hemförsäkring.
Sen ska jag kolla lägenheten på måndag, en andra gång.
Min hyresvärd hade besiktat den från den förra som bodde där.
Så jag skulle väl mest kolla så allt va okey inför min flytt.
Å sen hade jag lite tankar på vad jag vill ändra o sådär.
Så vi ska prata lite om de, så hoppas på flytt nästa vecka :)
 
Nu blir de o sova, för imorgon SKA jag måla omgång ett på sängen.
Så de hinner torka o dona så jag kan måla omgång två så fort som möjligt.
 
Tummen upp, sjukt bra dag! Gillas.
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback