5 december 2012.... 2012-12-05

Snö snö snö,de slutar aldrig...
Ett helvete o ta sig till jobbet varje dag.
O de är ju så kul o skrapa rutorna :)
 
Men köpte faktiskt ett spray idag.
Man sprayar de på rutan, så smälter allt.
Sjukt bra, för en billig peng, värt de.
Så behöver man bara borsta bort snö.
Spray spray sen bara o åka :)
 
Va hos hunduppfödaren i måndags.
Herregud säger jag bara, mitt hjärta dog.
När vi väl kom dit så möttes vi av 5 stora fina goldens :)
Sen fortsatte jag o fick syn på rummet där valparna va.
Jag bara skrek " Nää, nää, nää, MAMMA KOM!!"
Å hon hann inte mer än o se dom så blev hon likadan.
Vilka små juveler, hade jag vart miljonär hade ja köpt allihop.
Men de va en ja fastnade för, Cheesecake heter han.
Men såklart byter jag namn när han kommer i min ägo :)
Min söta lurviga lilla Lukas :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback