19 december 2012.... 2012-12-19

Jahaja, de har hänt mycket på dessa dagar sen jag skrev sist.

I måndags va jag o kollade på lägenheten igen, godkänna besiktningen osv.
Sen va de lite härj med nycklarna o inflyttning osv..
Men vi löste de, fick nycklarna samma dag.
Så Ehmilie hjälpte mig med i princip allt :)
Fick sängen o massa kartonger o sängram o grejer till lägenheten.
Tredje våningen, så de va värre än den promenad vi planerat.
Sen blev de Sibylla-mat, vilket satt som en smäck.
De  va vi verkligen värda.
Sov första natten i lägenheten med :)
 
De blev tisdag, o Ehmilie hjälpte mig med vitrinskåp o andra möbler.
Så nu är min gamla lägenhet i princip tömd, enda som är kvar är soffan.
Plockat in tallrikar o glas i skåpen, sinnessjukt mkt förvaring i köket.
Vet inte vad jag ska fylla ut allt de med :P
 
Så, tusen TACK Ehmilie för flytthjälpen, hade aldrig gått utan dig.
 
Idag onsdag så har de vart jobb som vanligt.
Total kaos i min hjärna, min kropp har dödat mig i 2 dagar.
Sinnessjuk träningsvärk i lår o vader o axlar, jädra flytt :P
Kopplat fel rör på jobbet, missat grejer, ja kaos alltså.
Varit i gamla lägenheten o målat de sista på sidorna av sängramen.
Va inte så noggrann första vändan med penseln, så fick köra lager 2 idag.
Torkade tills imorgon så då blir de att montera ihop hela sängen.

Skulle fixat håret idag, men Posten hade slarvat bort håret :(
O hon som sätter i håret på mig ringde företaget OCH Posten.
Men ingen av de hade någon aning vart paketet var någonstans.
Hatar när man längtar o ser fram mot saker o ting, så blir de inte av :(
Men hon som ska sättai  håret la en ny beställning idag.
Så FÖRHOPPNINGSVIS kommer de tills imorgon.
Jag tänker fan inte va hårlös med, vantrivs så förbanna med kort hår.
Plus jag haft hårförlängning i så många år jag kan minnas.
 
Ska fortsätta plocka lite i kartongerna idag.
Hänga in kläderna i garderoben o vika in allt.
Sen blir de till andra lägenheten o hämta lite tvätt.
Passar på att tvätta de som är skitigt där så har jag anledning att åka dit med.
Å då får jag med mig allt som SKA tas med.
 
Å innan allt härj ska ja sitta här i sängen o mysa lite till.
Å betala alla räkningar, som är så hiiimla roligt ju ;)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback