10 december 2012.... 2012-12-11

Idag är de MALIN i almanackan. Grattis till mig å alla andra Malin:ar.
 
Å tack till Emmelie för min nya bloggdesign, lika nöjd som vanligt.
 
Helgen har varit helt fantastisk.
Babe kom i fredags, å då käkade vi grekisk pyttipanna o lite godis.
Mös framför tvn o somnade ganska skapligt faktiskt.
Lördagen åkte vi till Mönsterås o hälsade på mamma o dom.
Sen bar de av till Öland för å hälsa på valparna :)
Där blev vi bjudna på fika o stannade i ca 2 timmar.
Kvällen spenderades i Alstermo hos Oscar med han o Sofie.
Vi blev bjudna på mat å så spelade vi spel o kollade film typ.
 
Sen bar de av hemåt, o så kröp vi ner o somnade gutt.
Söndagen bestod av att göra julgodis, o de blev väldigt bra :)
Vi gjorde Rocky Road o daim :) Därefter lite mat.
Sen va de dags för älskling att åka hem, vilket suger som vanligt.
 
Sen kom fröken Karlsson hit o vi åkte till Tam, jag skulle fixa naglarna.
Så nu har jag rödglittriga fina tippar, så jag är supernöjd.
 
Idag har jag sovit hela dagen verkligen.
Flög upp idag på morgonen å trodde jag försovit mig.
Trodde de va förmiddagsvecka, men insåg i all stress de va eftermiddagsvecka.
Puh så gutt, kröp ner igen o sov ett par timmar till.
 
Snö-kaos i Oskarshamn också. Kommit 20 cm från kl 15 till 23 typ.
Å ska komma de dubbla inatt. Så jävla tråkigt.
Undra hur de ska gå för mig imorgon när jag ska åka till Kalmar.
Ska till sjukhuset för vidarundersökning med min mage.
Känns ganska ovärt att åka ända dit i detta kaos :/
 
Nu ska jag krypa ner så jag orkar upp imorgon, blir en lång dag.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det som hänt med din mage?:(

2012-12-11 @ 08:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback