Scaniacomeback.... 2012-08-21

Kom hem å de ösregnade.
Tog in alla väskor, å slängde allt i tvätten.
Sen kom Jossan å Alfons.
Som jag saknat mina älsklingar.

Sen kom Zigge å Pepsi.
Chihuaua x 2.
Ska ha dom i 2 veckor.
Harisa är i Bosnien.

Känns konstigt å ha två hundar som är mindre än min katt.
Men nu ligger dom här i sängen hos mig å myser.

Scania idag gick skitbra :-D
All montering sen förra gången sitter i ryggmärgen.
Allt satt i fingrarna.
Va i förrådet å fick nya kläder med.
Sen fick jag nytt stämpelkort också.
Men man är lagom mör i benen.
Nya stålhätteskor å gå på betong-golv i flera timmar. Sätter sina spår.

Men nu är de sovdags.
Precis vart ute med doggsen.

Puss godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback