Plock o pill.... 2012-08-10

Jobbet va helt underbart.
Gunilla va glad de va jag som jobbade.
Så vi la upp kvällens arbete efter handbollen.
Sinnessjuk jämn match, Sverige vann med med en jävla boll !!!
Gunilla o jag skrek o hoppade som tokar, genomsvetta va vi.
En boende som satt med oss skratta så han kiknade, goding :-)
Kollade precis den andra semifinalen, Frankrike - Kroatien, o där vann Frankrike.
Så nu möter Sverige dom i finalen, kommer bli en TUFF match.
 
Kom hem, o Jossan kom förbi med en liten påse.
Fick absolut inte kolla i den förens hon åkt.
Redan sagt hejdå till henne idag, så va jobbigt o säga hejdå igen.
Men hon är så söt, skrivit en lapp, lagt i chokladmuffins o lite annat.
Hur ska jag klara mig utan dig i en hel vecka? Återstår att se.
 
Sitter med hårfärg i håret nu, håret jag satte i va svar.
Å mitt hår va väldigt mörkt brunt.
Så vill verkligen de ska va nattsvart.
SÅ JÄVLA SNYGGT ÄR DE.
Kommer aldrig mer bli blond .
Vill inte se ut som en liten flicka.
 
Snart kommer Leo också.
Suttit o bränt en skiva som jag ska ha i bilen.
Jobbar imorgon till 10, min sista dag.
Sen blir de att åka hem o duscha av sig.
Sen bege sig till Växjö, ska hjälpa pappa i butiken tills dom andra kommer hem.
Dom är i Göteborg o kommer hem imorgonkväll.
Sen är de fan inte långt kvar, för sen bär de iväg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback