Gårdagens besök i Kalmar.... 2012-08-28

Körde igång med min andra vecka på Scania idag.
Jag trivs som fisken i vattnet :-)

Efter jobbet gick jag å hämtade mina glasögon.
Därefter hem fort å duscha å klä på mig.
Sen drog jag och hämtade Jossan.
Därefter bar de iväg till Kalmar.

Vi besökte först Ikea.
Jag köpte nya mattor.
En till sovrummet å en till badrummet.
Badrummet är så fult, bruna väggar.
Så köpte ett nytt duschdraperi med.
Vitt vitt vitt :-) Jag älskar vitt.
Inhandlade mig äntligen ett vitrinskåp.
Monterat de ikväll, tog sin tid.
Men jag gjorde de helt själv.
Å ingenting gick sönder.
Bra Malin!! :-)

Sen blev de Hansa, direkt till Gina Tricot.
Jag köpte ett par nya leggings å en skjorta å ett nytt halsband.
Sen Citygross med min snuffsa å storhandla.

På hemvägen stannade vi till hos mamma och hälsade på.
Sen blev de raka vägen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback