Ännu mer gutt.... 2012-08-23

Bara massa bra som händer, jag är så lycklig.
Jag har fått börja på Scania igen, katchiiiing.
Dock hamnade jag på motsatt skift mot innan.
Men pratade med dom på mitt gamla skift igår o idag.
Å dom har pratat med chefen, o dom vill ha mig tillbaka :-)
Så jag ska få byta skift, men oklart när de blir exakt.
 
Allt slit med timmar hit o dit o övertid o allt har VERKLIGEN lönat sig.
I helgen ska jag åka till Västervik med Jossan o va bartender på en mc-fest.
Helgen efter de ska jag åka till Ullared med Jossan o så pussa på mitt gos.
 
Jag har fasta arbetstider, 2-skift, så jobbar dag ena veckan o kväll andra.
Vilket innebär jag kan PLANERA mitt liv o komma igång med träningen igen.
 
Allt bara flyter på o är så jävla bra.
I love my life.
 

Kommentarer
Postat av: Snöööööffsa

Du är så jävla bäst Gullan! Löv ju ❤

2012-08-23 @ 05:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback