Åhåååå! :-D.... 2012-08-22

Jag är så jävla glad.
Allt slit o alla övertidstimmar i juli-månad har lönat sig.
Jag trodde allt skulle va förgäves, men ibland lönar de sig o ge.
För plötsligt händer de o man får massa tillbaka.

Helt plötsligt längtar jag som FAN till löning den 27 augusti :-) Haha.
 
Varit en härlig dag på Scania även idag.
Jag är så sjukt glad jag fått komma tillbaka.
Dock är de väldigt hög luftfuktighet där inne.
Så man behöver inte oroa sig för att man ska frysa.
Svetten rinner om en även att man inget gör.
Imorgon ska jag jobba själv iallafall.
Hade upplärning igår och idag.
Men eftersom jag gjorde samma saker sist jag va på Scania.
Med lite ändring på vissa positioner så sitter de kvar.
Så idag har jag haft Angelica vid min sida, mest för de sociala :-)
Arbetet har jag klarat av o gjort alldeles själv, känns wonderbart.
 
Va ute med hundarna ett tag efter jobbet med.
Å tack till Sara som kollat till dom när jag varit på jobbet.
 
Nu ska jag gå å lägga mig, imorgon är de onsdag. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback