26 augusti 2012.... 2012-08-26

Dagen idag har fan gått undan alltså.
Vi vaknade hos Jossans pappa, gick upp o packade o klädde på oss.
Sen åkte vi en snabbis till Jossans mormor o skulle hämta lite saker.
Sen bar de av hemåt till Oskarshamn igen.
 
Jag släppte av Jossan o sen åkte jag hem.
Hållt på å tvätta hela dagen, slängt ALLT i tvätten.
Mattor, kuddöverdrag, påslakan, täcken, örngott, ALLT.
Jag har inte längre de där två hundarna.
Så nu sanerar jag hela lägenheten, eller allt är klart.
Väntar på sista tvätten, sen är allt rent o fritt från massa.
 
Imorgon är de vecka numero två för mig på Scania.
Min förmiddagsvecka, 6.24 - 15.12 måndag - torsdag.
Å fredag blir 6.24 - 12.24 :-)
 
Imorgon ska jag hämta mina nya glasögon :-)
Sen bär de av till Kalmar med Jossan o Andreas.
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback