22 augusti 2012.... 2012-08-22

Mina kramper i magen kvarstår, o de känns inte alls bra.
Haft de ett tag nu, då jag kan va helt normal sen hugger de från insidan.
Å jag måste stå still, hålla andan, slappna av o vänta på att de släpper.
Varar bara i några sekunder, men känns som en evighet.
Sen går de över, de kan gå 1 timme, 2 timmar, sen kommer de igen.
Gått ner 3 kg till bara sen i söndags, så något är ju knasigt.
 
Började dagen idag med en promenad med hundarna.
Sen försökte jag äta lite, går inte så bra med tanke på magen.
Men fick i mig lite iallafall.
 
Ska duscha nu o plocka lite här hemma.
Sen blir de o möta upp fröken Sällqvist o Angelica.
Sen promenixa till Scania o så blir de jobb till 23:12.
 
PÖSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback