11 augusti 2012.... 2012-08-11

Började dagen med jobb 7:30-10.
Min sista dag på Sjösidan.
Började gråta sån fjant är jag.
Men jag hatar å säga hejdå till folk.
Men jag har haft en underbar vår å sommar där iallafall.
Underbara pensionärer å personal.

Drog hem å gjorde en dubbelkoll.
Allt jag ska ha med mig är packat.
Så packade in allt i bilen.
Åkte å tankade sen åkte jag.

Just nu ligger jag på pappas jobb i soffan.
Tråkiga besked när jag kom till Växjö.
Farfar har fått ytterligare en stroke :-(
Satte sig på ögonen denna gången också.
Så min älskade farfar är i princip blind, väldigt opepp på allt.
Så de kan gå :-( Aldrig druckit, rökt eller snusat å ändå fått massa skit.
Alla idioter som knarkar, dricker eller missköter sig på andra vis borde straffas istället.

1 dygn kvar drygt sen bär de av :-)
Nervositetus.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback