10 augusti 2012.... 2012-08-10

Idag va de riktigt segt att gå upp, snoozade hur länge som helst.
Men upp o äta frukost o gå till jobbet, med musik i lurarna.
Så jobbade pass ett mellan 7:30 - 13:00.
Va på promenad med en av våra boende med.
Gick nere i hamnen o kollade på alla båtar.
 
Sen blev de hem, Jossan å Alfons kom.
Hon hjälpte mig o packa, vad jag skulle ha med mig å inte.
Alfons strejkade, klart han inte vill jag ska åka ;-)
Gick en liten promenad också.
 
Nu sitter jag hemma o lyssnar på lite musik.
Ska gå till jobbet närsomhelst, näst sista turen, 16:00 - 21:00.
Jobbar med Gunilla ikväll, så gutt :-)
 
Ikväll är de semifinal i hanbollen, herrar.
Sverige möter Ungern, kl 18:00.
O jag har peppat mina gamlingar hela morgonen.
Så ikväll sitter vi spikade och tittar :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback