:-).... 2012-08-09

Hämtade Jossan, tankade bilen.
Sen bar de av till Mönsterås.
Satt hemma en stund å prata med mamma å dom.
Sen blev klockan mycket å vi drog till frisören.
Jag hade tid där kl. 17:45!

Efter ca 1.5 timme va jag klar.
Å hur nöjd som helst.
Blev 10 cm längre än vad jag brukar.

Sedan blev de kantarellsmörgåsar med familjen å min pärla.
Å sen bar de av hem till Åskesamn igen.
Tog upp sista tvätten. Så nu e allt klart.
Jobbar 7:30-13 å 16-21 imorgon.
Skulle bara jobbat 11:30-16.
Men dåligt med folk, sjuka osv.
Så vad gör man inte för kollegorna liksom?

Nu ska jag iallafall sova.
Å imorgon ska jag börja packa.
Först väskan till resan.
Sen väskan till babe som jag åker direkt till när jag landar i Sverige om 1 vecka drygt.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback