Tihisdahag.... 2012-04-18

Legat hemma hos Sara o Anton ikväll.
Sara o jag har legat i sängen o kollat "Full Frys".
Innan de va vi en sväng på Maxi.

Spetsade till min 250 kvarg (kesella) med blåbär o hallon.
Och så hällde jag i litelite funlightsaft wildberries.
Rekommenderar de, svingött :-)

Nu sitter jag hemma, saknar min lilla Bagge.
Inte haft hemma han på evigheter.

Ska ta mig en date med sängen tror jag.
ÄNTLIGEN kolla "Escape from Alcatraz".
Laddat hem den, men varit kass kvalité.
Men nu har jag hittat en kanon, så ikväll blir de av.

Hittat mig en låt som går om och om igen.
Lloyd, R-Kelly, Keri Hilson, K'NAAN - World cry :-)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snusar du?

2012-04-18 @ 00:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback