Ohlala.... 2012-04-20

Ligger i Saras soffa o de kryper i benen.
Hon ska snart till Fårbo med sin man o grilla o lite med hans familj.
Kan inte någon bara ta min energi?
O jag som ville jobba ikväll...

Ska hem sen o diska.
Damma varenda hörn o yta.
Byta sängkläder. Dammsuga.
Vädra. Tvätta. Torka golv.
Sen ska jag äta däremellan.
Fortsätta med allt tills de skiner.
Ikväll ska jag göra egna hamburgare.
Men en smaskig sallad yiha.

Gud vilket inlägg. Så tråkigt.
Sara har gjort mig på dåligt humör :-P

Stan idag med frugan.
Köpte ett par Cheap Monday jeans.
O i dom fick jag helt plötsligt en rumpa.
Gutt o handla braller som man KAN HA!
Inte köpt braller på flera år.
Men nu när kroppen är bra o man känner sig fin å bekväm.
Då blir de roligare att köpa kläder.
Sen Maxi o handlade lite. Yes, thats it.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback