Måhåndahag.... 2012-04-02

Hela min helg har bestått utav jobb, jobb, jobb.
Jag klagar absolut inte eftersom de är skönt.
Men jag föredrar att jobba t.ex. 7-16 så allt är överstökat sen.
Jobbat delade, konstiga turer.
3 timmar på morgonen, hemma i 6.5 timme sen jobba 3 timmar.
Haft de så både lördag och söndag.

Men jag har ändå hunnit o göra andra saker.
I fredags körde jag Leo o Saud till Kalmar.
Däremellan hann jag va hos mamma o co.
Lördagen va jag med Sara, Leo o käka god mat.
Sen kolla vi film o bara chillade, vilket va gött.

Söndag, igår alltså, då blev de hem o duscha efter jobbet.
Sen åkte jag o hämtade Leo, blev en sväng till Maxi.
Därefter hem till han, chillade, kollade film o snackade lite.
Blev väldigt sent, kändes som jag körde hem därifrån i sömnen.
Men väl hemma va de skönt o få lägga sig i sängen, somnade som en stock.

Måndag igen, jag trodde jag hade tagit bort alla mina turer.
Kände att de kunde va skönt att få ha en dag ledig.
Har så mycket måsten jag hade tänkt göra men icke.
Vaknade vid halv 8 o va pigg men tvingade mig själv att somna om.
Vaknade igen 3 timmar senare, käkade lite frukost.
Skulle gå ut o flytta bilen, men lapplisorna hann före :P
Jag kan nog snart göra en bok av alla p-böter jag fått sen jag flytta hit.

Mamma och Malin kommer hit om någon timme.
Hälsar på lite o dricka lite kaffe o sådär.
Innan dess ska jag diska o dammsuga av lite.
Sen blir de jobb 16.00 - 21.00 hos mina schkrynkliga sötnosar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback