Jobbsöndag.... 2012-04-15

Då va de 5 timmarna på jobbet avklarade.
Haft de riktigt roligt idag, härjat med en av gubbarna där :-)
Skrattat som en tok o jobbat med världens bästa Gunilla.
Hon är lika tokig som jag, så vi har haft en bra kväll.

Nattpersonalen som skulle komma, kom inte.
Så vi fick ringa till hon som skulle jobba.
Å hon hade blivit felbokad hit o dit.
Men hon kom tillslut, jag satt kvar o väntade.
Så kom därifrån straxt innan 22.00.
Men de gör inte mig något :-)
Får 1 timmas övertid för de.

Efter jobbet så åkte jag o Sara till Maxi.
Hon har fått choklad-ryck så blev sista minuten.

Å nu sitter jag äntligen hemma i min lägenhet.
Slötittar på en film som går på tv, men skit som vanligt.
Blir o ladda hem "Escape from Alcatraz" o sen krypa ner.
Imorgon blir de upp tidigt.
Köra Sara till skolan, lämna in bilen, långpromenix.
Hem o fixa tvätten o lite sådär.
Sen blir de gymmet när Sara kommer hem.

Så jag hoppas på fint väder imorgon.
Tjodelo! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback