Jobbhelg.... 2012-04-28

Jobbade till 21.00 igår.
Kom hem o mös ner mig i soffan.
Sen blev de Maxi snabbt med Sara.
Sen körde jag henne till Leo.
Jag va helt slut så följde inte med.
Låg hemma å titta på film.
Men sen blev jag rastlös o åkte dit ändå :-)

Jobbade idag, delad tur.
Första passet var 7.00-12.00.
Sen blev de snabba ryck hem.
Byta kläder, platta till håret o lite make.
Rally till Kalmar med frugan.
Hämtade ut min guldkedja som jag fick av min före detta när jag fyllde 20.
Lämnade tydligen in den för 1 år sen :-P
Men nu är den lagad, hämtad o hemma o redo att användas.
Köpte mig en jacka på Inter Sport.
Min efterlängtade Didriksson jacka är ÄNTLIGEN MIN!! :-)
Käkade på 4-kök.
Rally hem.
Jobbpass nummer två 17.00-21.00.
Hela dagen o kvällen har varit underbar.
Fått alla, verkligen alla godingar att skratta.
Boende som personal :-)
Äntligen människor som älskar att någon pratar.
Alltså denna någon är jag.
Jag har en tendens att prata sår i öronen på folk.
Men dom gamla uppskattar det iaf.
Ibland är de en fördel att umgås med dementa människor hela dagarna ;-)

Lugn lördagkväll. Skönt.
Borde sova är såååå trött.
Ska kolla klart filmen på 4an.
"Kärleken checkar in"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback