Jobbhelg avklarad.... 2012-04-30

Vilken helg de varit.
Jobbade delad tur igår.
Även idag. 7-12 å 17-21.
Fick dom gamla i säng tidigt.
Flutit på bra som vanligt.
Jobbat med bra personal :-)
Men är så trött i huvudet.
Dock skönt o ha helgen avklarad.

Kom hem från jobbet o flög in i duschen.
Svirade om till myskläder.
Sen Baggemys o tv-tittande.
Sinnes va skönt o bara sitta.

Imorgon är de Valborgsmässoafton.
Blir o styra med massa imorgon.
Posta brev, stan, tvätta, packa lite.
Åker till Mönsterås imorgon :-D
Bagge å frugan hänger på såklart.
Sen ska jag ringa min chef.
Fixa så papper inför sommaren blir påskrivna.
Även fixa så jag kanskekanske får gå 1-2 veckor på de som är kvar av en sjukskrivning.
Blev rekommenderad av personalen.
Så de känns skönt o veta :-)
Sen ska jag klämma in så jag hinner träna med. PUH!

Dags att sova nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback