Godmorgon! :-).... 2012-04-18

Solen skiner o jag har sovit hemskt inatt.
Sover oroligt, vänder o vrider på mig.
De är lustigt för jag vet inte varför.

Suttit o kollat på Nyheterna, o mornat till mig.
Nu ska jag snöra på mig löparskorna o gå en promenix.
Sen blir de o fixa lite frukost.
Som vanligt:
  • 2 ägg + kaviar
  • 4 kalkonskinkbitar
  • En stor kopp svart kaffe
Fick en fråga på mitt tidigare inlägg om jag snusade.
Och JA de gör jag :-) Försöker lägga av men går inte så bra.
Ingen som vill vistas med mig när jag är "snusfri" ;-)

Tjodelo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fult som fan med tjejer som snusar

2012-04-18 @ 10:17:21
Postat av: Anonym

Du kan vara ful.

2012-04-19 @ 20:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback