Godismästarn.... 2012-04-09

Nu är jag här igen.
I pappas butik i Växjö.
Sandra är i Turkiet.
Så ska hjälpa pappa några dagar.

Helgen som va åkte jag och Amanda till mig i Oskarshamn.
I fredags va vi o handla lite.
Sen va vi hos Leo en stund.
Åkte hem o somnade som två grisar.
Lördagen jobbade jag med mina pensionärer, 7.30 - 10.30.
Hem o duscha o fixa sig.
Hämta Leo sen bar de av till Västervik.
Blev en tripp till Biltema o stan.
Käkade donken sen åkte vi hemåt.

Lördagkvällen lagade Amanda å jag mat.
De fick bli grekiska biffar, klyftpotatis å tzatsiki :-) Det satt fint.
Medans alla andra va ute o förtärde alkohol hade jag en myslördag med systra mi.

Söndagen va lugn.
Båda va så trötta o sega.
Lagade lite mat, packade, fixade.
Sen bar de av till Växjö.
Å igår hade vi påskmiddag.
Vår familj å en annan.
Riktigt roligt var det, mycket skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback