Fridaymorning.... 2012-04-20

Upp o hoppa o de blev gymmet kl 9.15.
Va där med Sara o Lollo väckte våra kroppar.
Det var skönt o ha en träningsfri dag igår.

Vädret suger förövrigt, de regnar o är kallt.

Jag är pigg som en lärka, de är sjukt.
Sovit typ 4 timmar inatt, men de är väl vad jag behöver numera.
Kan inte sova om kvällarna, knappt om nätterna.
Jag vaknar tidigt och är full med energi.
Ah jag ska väl inte klaga, roligare o va pigg.
För då hittar man hela tiden på saker att göra.

Idag är de fredag och jag har inget särskilt att göra.
Mer än att ringa lite samtal om jobbet, vill gå bredvid på fler ställen.
Så möjligheten att få jobba mer ökar :-)
Jag är ju flexibel så sätt så de ska nog ordna sig.

Även bokat in fortsättning på min tatuering.
Min tatuerare har varit på semester.
Men nu är hon tillbaka igen, o jag är nöjd.
Så på måndag kör vi igen.
Då åker jag o frugan till Kalmar :-)

Nu blir de o göra lite ärenden på stan.
Hej o hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback