Down to Earth.... 2012-04-23

Redan söndag. Denna helgen har verkligen sprungit iväg.

Igår lördag så jobbade jag, tränade o donade.
Kvällen spenderade jag i Ålem hos min Emma.
De va väldigtväldigt trevligt.
Sen åkte jag tillbaka till stan.
Körde lite folk o begav mig sen hem.
Jobb söndagmorgon väntade.

Söndag jobbade jag, alltså idag.
Hem o byta kläder sen hämtade jag frugan.
Sen bar de av till Mönsterås.

Jag bjöd mamma o dom på pizza.
Tvättade o städade bilen.
Sen powernapade jag o Sara i soffan.
Jag bad henne sätta klockan på 30 min.
Ifall jag skulle somna, jag va helt slut.
Hon sa de va lugnt, hon va vaken o skulle väcka mig.
Vi låg i soffan o slöade som två fikusar.
Men de tog inte lång tid sen sov hon med.
Så de blev en jävla lång powernap, 2 timmar, haha.
Men utvilade o pigga åkte vi som sagt o tvätta bilen.
Sen bar de av hem till stan igen.

Ingen träning idag, vilket va skönt.
Kollat film o lite sådär.

Känns som de kommer bli en lång natt.
För just nu suger allt...

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback