Don't waste your time.... 2012-04-24

Jag har en anonym läsare.
Som tydligen inte har något bättre för sig än att störa sig o skriva massa.

Listan börjar bli lång :-)
Tydligen är jag äcklig som snusar.
Tydligen har jag stor näsa.

Å idag fick jag en kommentar att jag gjort en riktigt ful tatuering.
Man kan ju nästan tro jag gjort dig något väldigt hemskt.
Men istället för att ödsla din tid o störa dig på de jag gör å hur jag ser ut så finns det säkert dussintals saker du kan göra som är mycket roligare.
Skulle uppskatta om du respekterade att sluta läsa/kommentera.
Skulle va tråkigt om jag skulle behöva sätta lösenord på bloggen så bara mina nära kan läsa.
Med tanke på att jag har ett par hundra läsare som faktiskt står för vilka dom är o respekterar innehållet utan o kritisera.

Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback