Dear John.... 2012-04-13

Back to normal.
Kom hem igår.
Riktigt skönt.

Jobbade 12:45-16:00 idag.
Gick bra som vanligt.

Hem o packa sen kom syster å hämtade mig.
Sen bar de av hem till Mönsterås.
Skönt att få träffa mamma o alla.
Ätit god mat o haft de trevligt.

Fått träffa min pluttBagge med :-)
Myst hela kvällen i soffan ju.
Kollat DEAR JOHN som gick nyss.
Lipat som en gris, den är ju så bra.
Dock inte ett dugg trött.
Så får väl se va dumburken har å erbjuda.
Skönt o veta att jag är helt LEDIG imorgon.
Inget jobb alls, bara slöa.
Å framförallt sova lääääänge.
Är de fint väder blir de en sväng i Måset.
Känns som de va evigheter sen jag va här.
Fast har ju bara varit hemma en gång sen jag flyttade till Oskarshamn.

Tjo tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback