5 april.... 2012-04-05

Gått superb i butiken idag :-D
Varit galet mycket folk i butiken.
Sålt godis som aldrig förr.
Helt sjukt vad folk går in för påsken.

En försäljare från coca-cola va inne idag o fyllde på.
Jag å Sandra fick varsin goodie-bag, toknöjda.
Innehöll smink från MakeUp-store.
En mascara, ett läppglans o en ögonskugga.
Sen lite rabattkuponger på diverse saker :-)

En helt randomsak jag gör, VARJE DAG.
Spåkulan på Facebook...
Börjar ibland undra om de är någon som kan mitt liv.
För de har inte varit EN gång som de INTE stämt.
Idag fick jag:
"Hej Malin. Du verkar vara intresserad av en person som andra varnat dig för.
Deras åsikter gör bara att du blir mer nyfiken. Var försiktig.
"

Sjukt!

Amanda å jag va ute ikväll, o tog lite bilder.
Hennes kompis har en sån där systemkamera.
Å jag ville ha någorlunda seriösa bilder.
Så här kommer lite av de vi åstadkommit :-)












Kommentarer
Postat av: Annika

Du är så fin vännen! Saknar dig massor

Puss och Kram

2012-04-06 @ 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback