27 april.... 2012-04-27

Ställde klockan o allt för jag o Leo skulle ut o gå.
Men den jädra sömntutan svarade aldrig.
Så jag gav upp o gick upp o satte mig vid tvn.

Därefter blev de lite frulle sen en vända till gymmet.
Körde skiten ur mig igår, så har sån sinnessjuk träningsvärk idag.
Så idag blev de ganska lugnt.
Körde biceps, triceps, ländrygg o mage.
Sen lite kondition.

Hem o byta kläder, drog en vända på stan.
Strålande fint väder idag :-)
Så drog på mig ett par jeansshorts o min hummeltröja.
O den har jag inte använt på evigheter.
Fick den när jag fyllde år en gång av min före detta.
O då satt den som en smäck, men nu är den förstor.

Köpte 2 nya krukor idag som jag blev förälskad i.
Så imorgon ska jag åka o köpa nya blommor.
Men fick ta de jag hade hemma sålänge.
Satt upp min tavla i vardagsrummet igen.
Jag tror allt går utan plugg i väggarna ;-)
Men i slutändan trillar de ju ner ändå.
Men nu jädrar sitter den som gjutet :-)
Fått upp min spegel också, dock inte i vardagsrummet som jag tänkte.
Utan gjorde om lite i hallen istället. Kanonbra blev de!

Snart är de dags för jobb, ÄNTLIGEN säger jag.
Inte jobbat på hela veckan.
Men nu har jag fått hela helgen fullbokad.
Absolut inget mig emot :-)
Så dagens tur blir 17-21.

PUSS! :-)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback