25 april.... 2012-04-25

Gav fan i o ställa klockan, vaknade vid halv 12.
Riktigt skönt att för en gångs skull få sova ut.
De är ändå riktigt tråkigt väder ute, regnregnregn.

Varit o handlat lite med Sara o Anton.
O jag tvättar idag med, snabba ryck.
Redan en splirrans ny tvättmaskin.
Min tvätt va tvättad också.
Men jag tvättade om den :-P
Vill inte någon annan ska tvätta åt mig.

Fått mina löparskor idag med, ett par Asics.
Som jag längtat, o va mina fötter o knän kommer bli glada.
De blir verkligen att slänga mina gamla som definitivt gjort sitt.
Hål överallt o all dämpning är helt slut.

Sara kommer hit snart, så då ska vi sätta upp min spegel.
Köpte en i måndags när vi va i Kalmar, på Ikea.
Har haft en stor tom fläck på väggen, som stört mig.
Men nu har jag även löst de problemet, kanoners :-)
Sen blir de gymmet, o idag ska de springas.
Även köra igenom hela kroppen, styrketräning.

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback