23 april.... 2012-04-23

Det blev inte alls många timmars sömn inatt.
Men vad gör de? Jag kör på iallafall :-)

De blev upp o trycka i sig 2 ägg.
Svira om till gymkläder sen gymmet med Sara.
Min testperiod har gått ut nu, så fixade gymkort idag.
Så de känns skönt o ha "på riktigt" nu o träna när man vill.

En vecka har gått sen jag började träna o tänka på vad jag äter.
Jag har gått av mig lite mer än 1 kg på en vecka.
Även minskat 4 cm i midjan.
Låren har minskat i fett men blivit större.
Vilket inte gör mig något alls, muskler är snyggt.
Så jag kämpar på, kul o se när de ger resultat.

Kört Sara till skolan, dammsugat o städat lite här hemma.
Ska hoppa in i en dusch närsom o svira om sen blir de Kalmar med Sara.
Idag ska jag fortsätta med min tatuering, o som vanligt är jag skitnervös.
Men de ska gå bra, min tatuerare är king o hon vet vad hon gör.
Blir o färglägga mina fina liljor, nu kommer de börja likna något.
Bild kommer senare från sittning NUMERO TRE!

PUSS :-)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt ful tatuering.

2012-04-23 @ 20:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback