18 april.... 2012-04-18

Gym o allt sånt där avklarat, skööönt! :-)
Tryckt i mig en mega apelsin nu, proppmätt.

Ska snöra på mig skorna snart igen, gå en promenad med Sara.
Göra lite ärenden, Lidl o hämta ett efterlängtat paket ;-)

Lunch senare blir blodpudding, nyttigt att äta.
Innehåller mycket järn som är bra för kroppen.
Inte något som alla tycker om, men jag älskar de.
De är billigt, går snabbt att göra och är hälsosamt.

Visste ni att 100 g blodpudding innehåller mer järn än vad en normal människa får i sig på en hel dag?



Och åter ett svar till du som kommenterar anonymt.
Tur alla är olika angående snus/rökning :-)
Har du inget vettigt att skriva eller stör dig på mig.
Ett tips, sluta läs min blogg ;-)

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: my

Blodpudding är en sockerbomb!

2012-04-20 @ 12:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback