17 april.... 2012-04-17

De blev en promenad i natten igår.
Begav mig bort till Leo, drack lite kaffe.

Sen dagen som varit idag så tog jag lite sovmorgon.
Gick min morgonpromenad, 45 minuter i solen.
Sen kom jag hem o käkade frukost.
• 2 ägg + kaviar
• 4 kalkonskinkbitar

En stund efter de svirade jag om o begav mig till gymmet.
Där frugan befann sig o så tränade vi i 1.5 timme.
• Crosstrainer 10 min
• Hela magen, inre muskler, yttre o sidorna.
• Ländryggen
• Biceps & triceps
• Löpning 10 min
• Cykling 10 min
Avslutade med stretching.
Riktigt skönt, hade lite träningsvärk från igår.

Hem o äta lite lunch.
• 1 burk makrill
• 1 burk sparris

Tog mig en powernap, sovit så dåligt inatt.
Sen har jag köpt min första majblomma :-)
Kom en söt liten flicka o ringde på dörren.

Donade lite käk.
• 1 kycklingfile, stekt i olja, kryddad med kanel.
• Sallad
• 10 mandelnötter

Räknat ut att jag druckit 4 liter vatten också.
De är bra, sitter på min 5e flaska nu.
Man blir så mycket piggare :-)

Sista målet ikväll blir precis som igår, 250 g kvarg (kesella)

Nu blir de o slötitta lite på tv!
Tjodelo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback