10 april.... 2012-04-10

Pappa å jag har skött oss fin fint idag.
Imorgon kommer de massa varor som ska packas upp.

Direkt efter jag varit o hjälpt pappa idag åkte jag till "Friskis och Svettis" med Amanda.
Körde kondition och styrketräning, gick igenom hela kroppen.
Riktigt skönt, för de va länge sen, så de va välbehövligt.
Känner redan att träningsvärken är påväg.
Så återstår väl att se om jag kommer ur sängen imorgon :-)
Direkt efter gymmet så drog jag till solariet.
Sen blev de ett megahopp in i duschen, o de satt fint.
Nu ligger jag i sängen o lyssnar på musik.

Förhoppningsvis somnar jag tidigare ikväll mot vad jag gjorde igår.
Kunde inte riktigt sova, men ibland är de väl så antar jag.

Onsdag imorgon, hemfärd för min del.
Slipper åka buss hem som tur är.
Mammas sambo Jonas är o jobbar i Växjö.
Så åker bil med honom hem, skönt.
Borta bra, men hemma bäst :-)


En ganska klockren bild på min far.
Växjö Lakers kepsen på, som alltid.
Sin märkespiké, som alltid.
Dock ovanligt att han har jeans.
Han dräller alltid runt i prasselbraller.

Slut för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback