Toyota.... 2011-09-27

Helgen har varit UNDERBAR.
Jag har spenderat den med Sara.
Åkte dit i fredags efter jag jobbat dubbelt.
Hon hade mat färdigt o vi tittade på idol.
Sen drog vi ner till Pub Kråkan o chilla lite.
Sen hem igen o kolla film, "Rio".
Men jag somna så de blev inte mycket där.

Lördagen åkte vi till Kalmar, de blev stan.
Sara köpte lite kläder o skor, jag köpte en tröja.
Blev lite mat på Thai Silk, satt fint i magen.
Därefter bar de av ut till Modehuset o Ikea.
Sen hem tillbaka till Oskarshamn.
Lördagskvällen blev de pannkakor.
Sen kollade vi på "Rio" igen o jag va vaken.

Söndagen åkte vi o käka Donken.
Va inte alls fel, efterlängtat faktiskt.
Sen kom John, Saras kompis.
Vi köpte godis o chips o tog de lugnt.
Sara färga mitt hår å jag färga hennes.
Sen åkte jag hem, hem till mamma o co.

---

O denna veckan, ja de ser ut o bli toyota varje dag (alltså övertid)
Eller som många andra säger, vi ska jobba TIMMEN.
Slutar ju egentligen 23.12, men vi jobbar till 00.12 istället.
Jag tycker faktiskt inte de spelar så stor roll.
Men gud var mina armar värmer, speciellt handlederna.
Maskinerna slår ifrån när dom dragit färdigt skruvarna.
O jag är väl inte tillräckligt stark så mina leder gör ont.
Kört med handledsskydd hela dagen igår, får se hur de blir idag.
Sjuk "träningsvärk" i axlar o armar, eller vad man ska kalla de.
Känns som de är träningsvärk fast de inte är de. Uh!

Toyota igår, toyota idag.
Nu ska jag dona med tvätten.
Dammsuga lite o röja undan disk.

Idag ska jag på lägenhetsvisning med mamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback